قهرمانی و نایب قهرمانی وزنه برداران کرمانشاهی در هفته سوم لیگ برتر
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته سوم مسابقات لیگ برتر و در دسته 85 کیلوگرم کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی عضو تیم ملی حفاری اهواز توانست با مجموع 391 کیلوگرم عنوان قهرمانی این دسته را از آن خود کند.

وی در حرکت یک ضرب با بلند کردن 178 کیلو و در دو ضرب نیز با بلند کردن 213 کیلوگرم توانست در مجموع 391 کیلوگرم را بالای سر ببرد و با 42 کیلو اختلاف نسبت به نفر دوم به مقام اول دست یابد.

در این دسته مرتضی بیگلری از نیروی زمینی با مجموع 349 کیلوگرم و وحید خدادادی از نیروی هوایی با مجموع 338 کیلوگرم دوم و سوم شدند.

همچنین در دسته 105 کیلوگرم کیا قدمی دیگر وزنه بردار کرمانشاهی که عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان است با مجموع 398 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی در حرکت یک ضرب توانست وزنه 178 کیلوگرمی را مهار و در دو ضرب نیز وزنه 220 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا با مجموع 398 کیلوگرم و 19 کیلوگرم کمتر از نفر اول در جایگاه دوم قرار بگیرد.

در این دسته جواد نادری از مناطق نفت خیز جنوب با مجموع 417 کیلوگرم و رضا آقازاده از نیروی هوایی با مجموع 385کیلوگرم به ترتیب اول و سوم شدند.

در پایان هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری، ذوب آهن اصفهان با 158.7 امتیاز در صدر باقی ماند، ملی حفاری با 158.31امتیاز در رده دوم قرار گرفت و نیروی زمینی ارتش با 145.48 امتیاز سوم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com